Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014

Η αγάπη πλανιέται στον αέρα!!!

Η σημερινή μέρα ήταν αφιερωμένη σε όλους αυτούς τους μικρούς μαχητές ενάντια στον καρκίνο...μία παγκόσμια ημέρα που δεν γνώριζα μέχρι προχτές....Θα πω και γω με την σειρά μου πως θα ήθελα να μην υπήρχε ποτέ...πως θα ήθελα να είναι όλα τα παιδιά του κόσμου γερά και ευτυχισμένα...να μπορούν να απολαμβάνουν την παιδικότητά τους...την ζωή...Δυστυχώς όμως ο καρκίνος είναι εδώ και χτυπά χωρίς διάκριση κάθε ηλικία...και δυστυχώς  πιστεύω πως ήρθε για να μείνει....
Θυμάμαι έναν καθηγητή μου στην ΑΣΠΑΙΤΕ  που έλεγε ότι θα έρθει μια στιγμή που θα έει εξαπλωθεί πολύ και θα έχουμε κι εμεις εξοικιωθεί τόσο με την συγκεκριμένη πάθηση και θα συναντιόμαστε στον δρόμο και αντί του " καλημέρα, πως είσαι?" θα λέμε "καλημέρα, πως τα πας με τον καρκίνο σου?" Το είχα βρει τόσο μακάβριο τότε....τώρα όμως το νοιώθω να θεριεύει δίπλα μου σε όλο και πιο πολλούς γνωστούς και θυμάμαι πως όταν διαγνώστηκε η κουνιάδα μου, θυμήθηκα την  γιαγιά μου που έλεγε πως όταν το κακό φτάνει στην γειτονιά περίμενέ το και στην πόρτα σου...και τολμώ να σας πω πως οι 42 μέρες με την Σοφία με έχουν προετοιμάσει να το αντιμετωπίσω με την ίδια αξιοπρέπεια που το έκανε εκείνη έως την τελευταία στιγμή, αλλά τρέμω την ιδέα του να μην είμαι εγώ το θύμα του αλλά τα παιδιά...
«Θαυμάζω τη μάνα. Τη δύναμη της μάνας που καλείται να παλέψει για τη ζωή του παιδιού της που διαγνώστηκε με καρκίνο. Μέσα στο Σπίτι των Παιδιών της Φλόγας φαίνεται η προσφορά της, οι τεράστιες ψυχολογικές και βιολογικές αντοχές που έχει». Λόγια καρδιάς που σκορπίζουν συγκίνηση και μόνο μία μάνα μπορεί να νιώσει και να κατανοήσει. Αυτά είναι τα λόγια της Μαρίας Τριφωνίδη, προέδρου τα τελευταία 12 χρόνια της Φλόγας, του συλλόγου γονιών παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια, που μίλησε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου.(Πηγή: http://www.mothersblog.gr/o-kosmos-toy-paidioy/item/15119-15-fevrouariou---pagkosmia-imera-kata-tou-paidikoy-karkinou#ixzz2tQwhKKJy )
Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να δείξω την ίδια δύναμη....Χαίρομαι αφάνταστα όμως που με την δράση μας στην Ναύπακτο βοηθάμε αυτές τις μάνες....να στηρίξουν την πολιτεία στις ελλείψεις που έχει...μα πάνω από όλα που βοηθάμε αυτά τα παιδιά να ελπίζουν...να νοιώσουν αγάπη...να αποκτήσουν τα υλικά μέσα για να νικήσουν την μάχη της ζωής...Χαίρομαι αφάνταστα που βλέπω τόση αγάπη και τόση ανταπόκριση από όλους σε αυτή την δράση και συγκινούμε για άλλη μια φορά με την αλυσίδα αγάπης που έχουμε δημιουργήσει...Αυτή η αλυσίδα αγάπης ήταν και η αφορμή για ένα ακόμη καδράκι για την Φλόγα....αυτή η αγάπη που πλανιέται στον αέρα της γειτονιάς μας αποτυπώθηκε σε ένα καδράκι που φτιάξαμε με την Νικολίτσα...ένα από τα αριστερά μου (το δεξί δουλεύει ...ακόμη) χέρια!!!

καδράκι σε ξύλο....καρδιές και πεταλούδες είναι με την τεχνική της καμμένης ατλακόλ σε χαρτί



μπορείτε να δείτε το βίντεο στην σελίδα των τεχνικών που λάτρεψα

Μακάρι κάποια μέρα να μην χρειάζεται μια τέτοια παγκόσμια ημέρα....αλλά ως τότε να μην ξεχνάμε να είμαστε δίπλα σε κάθε τέτοιο παιδί...Καλή σας νύχτα!!!

30 σχόλια:

  1. Οπως τα λες! Μακαρι κανενα παιδακι να μη ξανανιωσει ετσι!!! Δυστυχως πλεον ακουμε καρκινο κ δε μας σοκαρει τοσο οσο πριν καποια χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σκληρή αλήθεια!!!
    Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα για όλους , ιδίως για τα παιδιά!!!!
    Οι βοηθοί σου κάνουν υπέροχη δουλειά!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ασπασία μου!! Είναι που είναι κι ειδικά για τα παιδιά αυτή η αρρώστια είναι τρομερά άδικη... τι να λέμε άσε.. Μακάρι να αλλάζαν τα πράγματα..
    Εστω και με το bazzar μι αμικρή βοήθεια κάτι θα ναι.. Είναι πραγματικά πανέμορφο αυτό που φτιάξατε!! Μπράβο!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο σας.
    Τέτοιες κατασκευές θα κοσμήσουν
    τον πόνο και ίσως να τον απαλύνουν κι όλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε τι που φτιάχνεται ή γίνεται με αγάπη για αυτά τα παιδιά είναι σημαντικό. Μου αρέσει που μετέφερες αυτή την αγάπη και στο καδράκι, δείχνει υπέροχο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι ένα θέμα στο οποίο λυγίζω και το θεωρώ τόσο άδικο.. Η μητέρα μου χτυπήθηκε δύο φορές από τον καρκίνο και τον νίκησε. Όμως για ένα παιδί είναι τελείως διαφορετικό.. Μακάρι να θεραπεύονται όσο περισσότερα πλασματάκια γίνεται..
    Μπράβο σας για την δράση αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είθε μια ημέρα, να μην χρειάζονται τέτοιες παγκόσμιες ημέρες ούτε τέτοιες ευχές.....ως τότε αλληλεγγύη κι αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πονάω πολύ στη σκέψη αυτών των μικρών αγγέλων και των οικογένειων τους....Μακάρι να βρεθεί μια καινούρια θεραπεία που θα δώσει ένα τέλος σε αυτό το δράμα...Η κατασκευή σου είναι πολύ όμορφη και για ένα σκοπό που αξίζει πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα να έχεις με δύναμη ψυχής !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχώς ο καρκίνος είναι εδώ και μας πληγώνουν τα μικρά παιδιά ακόμα πιο πολύ όλους μας . Τουλάχιστον ας βοηθούμε να υπάρχουν τα υλικά μέσα για ευκολία των γονιών , μακάρι να μην υπήρχε αυτή η παγκόσμια μέρα , ευχή όλων μας . Το κάδρο σου φτιαγμένο για τον πολύτιμο σκοπό.
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ απλά θέλω από ψυχής να ευχηθώ σαν μία καλή μαγισσούλα να εξαφανιστεί από προσώπου γης αυτή η ασθένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο, Ασπα μου το καδράκι!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ασπα πολυ ομορφο το καδρακι!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και γω στεναχωριέμαι πολύ για αυτά τα παιδάκια που όλοι τα νιώθουμε δικά μας παιδιά....Ωραίο το καδράκι.Η προσπάθεια όλων μας τους δίνει δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ομορφη αναρτηση περνα μια βολτα να παραλαβεις αγαποπαιχνιδι σε φιλω ομορφια μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δύστυχος αυτί είναι η αλήθεια ....
    ωραίο το καδρακι σου..
    καλή επιτυχία και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο καδράκι...
    Με συγκίνησε η ανάρτησή σου...Ας ευχηθούμε όλοι αυτή η ασθένεια να εξαφανιστεί από τη γη μας και να πάψει να δοκιμάζει παιδιά και γονείς...
    Γλυκό φιλί..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα κατάφερα και έφτασα μέχρι εδώ....
    Μακάρι καμιά μάνα να μην ξανα πονέσει για το μικρό της βλαστάρι.... και κανένα παιδάκι να μην χρειαστεί να μπει στην παλαίστρα για να αγωνιστεί με το θεριό!!!!!!
    Η δημιουργία σου υπέροχη!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά... καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ευχή σου, ευχή όλου του κόσμου! Ποτέ να μην ξαναπονέσει γονιός ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://kantomagapi.blogspot.gr/2014/02/blog-post_18.html
    ΑΣΠΑ
    για τη Ναύπακτο,με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη ανάρτηση και υπέροχο καδράκι !!!!
    Στη σημερινή μου ανάρτηση έχω 7 σελιδοδείκτες για τη Φλόγα με πολλή αγάπη !!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΘΥΜΩΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ.
    Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ,!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΛΟΓΑ!
    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύχομαι να έρθει κάποτε η μέρα που να μην υπάρχει αυτή η αρρώστια!!!
    Η δημιουργία σου πολύ όμορφη!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ομορφη η δημιουργία σου, Ασπα!! Και για αυτά τα παιδιά που, κάθε μέρα, δίνουν τη δική τους σκληρή μάχη!!
    Μην νομίζεις οτι σε εχω ξεχάσει!! Θα στα στείλω όλα μαζί!! Φιλάκια και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το δικό σου σχόλιο στο blog μου με έκανε να έρθω βιαστικά εδώ και να διαβάσω όλα αυτά τα όμορφα που γράφεις. Συμφωνώ απόλυτα με τις σκέψεις σου και βρίσκω υπέροχη την προσφορά σου!!
    Καλώς σε βρίσκω, εύχομαι να τα λέμε συχνά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ασπα μου.. πόσο θα συμφωνήσω μαζί σου.. μακαρι να μην υπήρχαν αυτές οι μερες και μακαρι να μην χρειαζόταν να προσφέρουμε για τέτοιες αφορμές αλλα μονο για χαρούμενες... ας είναι η προσφορα μας.. ελπίδα για το καλύτερο μέλλον των παιδιών μας...
    Ηθελα να σε ρωτήσω .. διευθήνσεις και ημερομηνία μεχρι πότε.. για το ταχυδρομειο που θα βρούμε ; ενημέρωσε με πλίζζζζζ ....επειδή εχασα λογο ιντερνετ.. αναρτησεις .σου. είδα τα όμορφα που έχετε κανει για την Φλόγα.. μπραβο κορίτσια μου.!!! φιλάκιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα Άσπα,έχουμε κάτι ακόμη για τη "Φλόγα' πέρνα να το πάρεις.Φιλιά πολλά ,καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή Κυριακή Ασπα μου, άλλη μια μου ανάρτηση( http://kantomagapi.blogspot.gr/2014/02/blog-post_23.html)
    πετάει για Ναύπακτο, με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή