Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2014

Μια ανθοδέσμη...

Καλησπέρα σε όλη την γειτονιά...Οι τελευταίες μέρες ήταν δύσκολες και η αυριανή θα είναι ακόμη δυσκολότερη...Σε 10 μέρες κλείνει ένας χρόνος χωρίς τον μπαμπά μου...και επειδή ο καπετάνιος μας μάλλον θα λείπει τότε...αύριο έχουμε το ετήσιο μνημόσυνο...Ένας χρόνος απουσίας από την ζωή μας...μα μου φαίνεται μόλις χθες...Ένας χρόνος...παρών απών...αυτός που πάντα μου έδινε δύναμη και θάρρος...με παρακολουθεί...είμαι σίγουρη...να μαθαίνω να ζω χωρίς την παρουσία του...
Στην έκθεση δεν θα είναι εδώ...να δει...να θαυμάσει...να σας γνωρίσει...να σας επαινέσει για την ανθρωπιά σας...να σας μιλήσει...Δεν θα τον ακούσετε ποτέ να σας λέει ότι "η παρούσα ζωή μας δώθηκε για να ευεργετούμε τον πλησίον μας" ούτε ότι η ψυχή είναι σαν τα λουλούδια...Όπως τα λουλούδια έχουν ανάγκη το νερό και την φροντίδα για να μην μαραζώσουν έτσι και η ψυχή θέλει προσευχή και συνεχή αγώνα για να μένει αγνή...
Θέλω να πιστεύω όμως....ότι μας βλέπει...ότι αυτή την στιγμή χαμογελά...και μας δίνει την ευλογία του για μια ακόμη φορά..
Θα έχετε δει πολλές φορές να χρησιμοποιώ το  LOVE LIVE LAUGH...ποτέ δεν σας είπα όμως ότι για μένα αυτό κρύβει μέσα του δύο παλιές "συμβουλές" του...το ¨να ζεις πάντα με την Αγάπη στην ψυχή σου" και το "να χαμογελάς...γιατί όταν εσύ γελάς...ομορφαίνει κι  ο κόσμος μου"...
Με αυτά στην καρδιά...έφτιαξα σήμερα μια ανθοδέσμη...και απόθεσα δύο λουλουδάκια στην μνήμη του...ώστε να είναι "παρών" στην έκθεση...





Καλή σας νύχτα...μια μεγάλη αγκαλιά...και πολλά φιλιά...

29 σχόλια:

  1. "Να ζεις πάντα με την Αγάπη στην ψυχή σου" και "να χαμογελάς...γιατί όταν εσύ γελάς...ομορφαίνει κι ο κόσμος"..., ο κόσμος της μπλοκογειτονιάς μας!!
    Αυτή η αγκαλιά η γεμάτη λουλούδια νομίζω ότι είναι το καλύτερο για τη μνήμη του πατέρα σου!!
    Πολλά φιλιά, Ασπα μου και να'σαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι εκεί και θα χαμογελά....
    Να είσαι καλά και τότε και αυτός θα χαίρετε...
    Πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να εισαι καλα κοριτσακι μου και παντα να χαμογελας και θα ειναι και εκεινος καλα που θα σε βλεπει!!!!!!!!!!Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΚΟΥΛΗΣ ΣΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε καταλαβαίνω απόλυτα και με συγκίνησες πολύ, την Αγάπη που μας έδωσαν την κουβαλάμε μέσα μας και ας έχουν φύγει μας συνοδεύουν πάντα !!!
    Να είσαι πάντα καλά να τον θυμάσαι με Αγάπη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν πω πως δεν συγκινήθηκα, θα πω ψέματα!!!!! Ο πατερούλης σου θα είναι για σένα πάντα εκεί δίπλα σου, φύλακας άγγελός σου.... και εσύ να φροντίζεις να είσαι πάντα χαμογελαστή για να σε βλέπει και να χαίρεται!!!!!!!
    Ας είναι αναπαυμένος και πάντα να μας στέλνει την ευχή του!!! Πολλά φιλιά καλή μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θυμάμαι την περσινή σου ανάρτηση Ασπα μου... Δεν θα πω πολλά λόγια.. Μόνο ότι είναι κοντά σου και σε βλέπει και σε καμαρώνει!!!! Να σαι καλά να τον θυμάσαι και να κρατάς ζωντανή την μνήμη του με το να προσπαθείς να είσαι χαρούμενη κι ευτυχισμένη!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οσο τον σκεφτεσαι εδω ειναι και φυσικα σε καμαρωνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Να ζεις πάντα με την Αγάπη στην ψυχή σου" και "να χαμογελάς...γιατί όταν εσύ γελάς...ομορφαίνει κι ο κόσμος" Μέσα σε αυτή την φράση περικλείεται ο κόσμος όλος και η ζωή μας όλη Ασπασια μου. Να ζείτε με αγάπη και χαμόγελο και θα δεις πόσο σοφή είναι η συμβουλή του όχι μόνο για σεένα αλλά για όλους μας. Είμαι σίγουρη ότι από εκεί που είναι παρακολουθεί την πορεία σου και νοιώθει περήφανα που θυμάσαι τα λόγια του!! Κι ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπα νομίζω πως τούτες οι λέξεις και φράσεις είναι το καλύτερο μνημόσυνο για τον μπαμπά σου . Και αυτό το μπουκέτο λουλουδιών μπορεί να μη μυρίζει , φτιάχτηκε με την αγάπη και ίσως δάκρυα για τον αγαπημένο σου μπαμπά . Θα σας προσέχει είμαι σίγουρη , το νιώθω και εγώ από τον μπαμπά μου που έφυγε 3 χρόνια πριν .
    Ενα απαλό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι και θα είναι παντού.μικρή μου!Όπου είσαι εσύ είναι κι αυτός,κι είναι περήφανος γιατί πήρες τα χνάρια του για χάρτη!Είσαι μια θαυμάσια κόρη,ενός θαυμάσιου πατέρα!
    Φιλί αέρινο και χάδι βρόχινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε καταλαβαίνω Άσπα μου. Έχασα κι εγώ ξαφνικά τον πατέρα μου στα 23 μου.....Να ζήσετε να τον θυμάστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσπα μου με συγκίνησες με τα λόγια σου. Πιστεύω ότι είναι πάντα δίπλα σου και είναι περήφανος για σένα. Να ξέρεις τα αγαπημένα μας πρόσωπα δεν μας εγκαταλείπουν ποτέ.
    Υ.Γ. Έφτιαξα κι εγώ την δική μου ανθοδέσμη για το μπαζάρ. Αν θέλεις πέρνα να την πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε καταλαβαίνω όσο δε φαντάζεσαι...
    Ο μπαμπάς σου ζει και θα ζει, μέσα από σένα! Να είσαι καλά, να τον θυμάσαι με αγάπη...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όσοι έχουμε βρεθεί στην ίδια θέση με εσένα καταλαβαίνουμε την μεγάλη απώλεια.
    Να είσαι καλά και να τον θυμάσαι πάντα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να είσαι χαρούμενη για τα χρόνια που έζησες μαζί του!!!
    Δεν είχαμε όλοι αυτή την ευτυχία!!!
    Θα ήθελα κι εγώ να γνωρίσω τον παππούλη σας, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα μας δίνει την ευλογία του από ψηλά!!!
    Καλή αντάμωση στη Ναύπακτο!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ..ΛΟΓΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΓΛΥΚΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ...ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΧΩ ΝΟΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΙΠΛΑ ...ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Nα ζήσεις να τον θυμάσαι...
    Να χαίρεσαι τη ζωή και να΄σαι σίγουρη, πως από κάπου σε κρυφοκοιτάει και σου χαμογελά!
    Ο χρόνος, κάνει τα μαγικά του σε κάθε απώλεια...
    ΄Οχι, ο πόνος δεν χάνεται, αλλά μαθαίνεις να ζεις μαζί του κι αποδυναμώνεται...
    Μια αγκαλιά σου στέλνω...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα θα σου λείπει φίλη μου..και όσο θα περνάει ο χρόνος ..θα σου λείπει περισσότερο απλά..δεν θα πονάει τόσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τον έχεις πάντα στη ψυχή σου γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άσπα μου καλησπέρα!
    Το πόσο με συγκίνησες με αυτή σου την ανάρτηση δεν μπορείς να το φανταστείς. Είχα ι εγώ την προηγούμενη Κυριακή, το δεύτερο ετήσιο μνημόσυνο του μπαμπά μου. Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
    Σίγουρα θα είναι παρών και μπαμπάς σου, και θα σε καμαρώνει.
    Σου στέλνω την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να είσαι καλά Ασπα μου και να θυμάσαι τον αγαπημένο σου μπαμπά - από κάπου θα σε καμαρώνει !!!!
    Υπέροχη η ανθοδέσμη σου - πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ασπασάκι μου, ο πατερούλης σου είναι σιγουρα περήφανος πολυ για σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να τον θυμάσαι πάντα με αγάπη, Ασπα μου κι εκείνος θα χαίρεται να σε βλέπει να χαμογελάς. Κι εγώ τον μπαμπά μου, τον έχασα πριν πολλά χρόνια αλλά δεν περνάει μέρα δίχως να τον σκεφθώ. Υπέροχη η ανθοδέσμη σου!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να είσαι σίγουρη ότι πάντα θα είναι δίπλα σου και θα χαίρεται με όλα τα όμορφα που καταπιάνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα λουλουδάκια που έβαλες δεξιά στο απίστευτο έργο σου δείχνει μεγαλείο ψυχής!να τον θυμάσαι πάντα και να τον κρατάς βαθιά στην καρδιά σου Άσπα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πιστευω οτι εκείνοι που μας αφήνουν και τους αγαπάμε μενουν για παντα κοντα μας και χαίρονται απο εκεί πανω όταν και εμεις είμαστε καλά ο πόνος που μοιραζεται γίνετε πιο ελαφρύς...΄να είστε και εσεί και οι δικοί σοι καλά να τον θυμαστε Ασπα μου...τα ομορφα λουλούδια σου σίγουρα θα το συντροφευουν .. .. σε ευχαρσιτούμε που το μοιράστηκες .. μαζί μας... μια αγκαλιά σιωπηλή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή