Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

Επιστροφή του Ασώτου??


 Καλημέρα σε όλη την γειτονιά, από μια εξαφανισμένη γειτόνισσα!!!! Λυπάμαι για την αποχή μου και μου λείψατε πολύ αλλά δεν θα ήμουν καθόλου καλή παρέα αυτό το διάστημα....Έτσι χάθηκα...έπλεκα και χανόμουν στις σκέψεις....τότε γυρνούσα στα παιχνίδια του fb προσπαθώντας να μην σκέφτομαι...αλλά και δημιουργούσα.... περιστασιακά (ειδικά όταν ήμουν πολύ απογοητευμένη )...
 Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμη το πως λειτουργεί το σύστημα....σε αφήνει προσωρινά στο σχολείο που ήσουν την προηγούμενη χρονιά , έχει έλλειψη προσωπικού, αλλά δεν σε αφήνει να κάνεις τα μαθήματα που έκανες και την προηγούμενη χρονιά έως ότου σε τοποθετήσει....Γιατί να μην κάνεις μάθημα και όταν σε πάει αλλού να συνεχίζει ο καθηγητής που θα τοποθετήσει σε αυτό??? Ξέρετε τι είναι να πηγαίνεις σχολείο αλλά να μην μπορείς να ασκήσεις διδακτικό έργο έως την τοποθέτησή σου??? Δηλαδή πληρώνεσαι για να κάθεσαι...Κάθε χρόνο το έχω αυτό το θέμα...αλλά φέτος ήταν και η έξτρα αγωνία με τις διαθεσιμότητες, κινητικότητες, μετατάξεις, κ.τ.λ....
Σήμερα όμως επιτέλους η αγωνία του τι μέλλει γεννέσθαι, έλαβε προσωρινά τέλος! Επιτέλους μετά από τόσες μέρες απραξίας έλαβα τοποθέτηση στο ΕΠΑΛ Ναυπάκτου!! Είμαι σίγουρη ότι και κάπου αλλού θα με πάει για να συμπληρώσω ωράριο αλλά είναι μια αρχή....αποκτώ πάλι ένα σκοπό...τάξη...μαθητές...αρμοδιότητες...και διάθεση οπότε δεν θα ξαναλείψω τόσο πολύ από την γειτονιά!!!
Ήρεμη από αυτή την πλευρά μπορώ να δείξω και σε όσους δενείναι στο fb τι έκανα όλο αυτό το διάστημα....Καταρχήν ρολογάκια...μείον ένα γιατί ένα έσπασε...δεν με πάει τελικά το πλακάκι...μόλις πήγα να κάνω τρυπούλα για να κρεμιέται...διαλύθηκε...Πάμε να τα δούμε...
Ξεκινάω με μια προσπάθεια για altered ? mixed media? ότι θέλετε πείτε το...


Συνεχίζω με ανακύκλωση... δίσκου τούρτας...
τα δελφίνια στήσανε χορό...αφιερωμένο και στο δελφινάκι μας

δίσκος τούρτας...στόκος...πάστα διαμόρφωσης...υγρό γυαλί

Στην συνέχεια ένα ρολογάκι για παιδικό δωμάτιο....
ηλιολούλουδο-ρολόι? αναρωτιέται η Αλεξάνδρα....ο μηχανισμός δεν ήταν όμως στα μέτρα του

ξύλο..που τελούσε χρέη βοηθητικής ρόδας! τσόχα, χρώμα για ύφασμα, άμμο θαλάσσης, μανώ, ατλακόλ
Και η ανακύκλωση συνεχίζεται...Κουτί από λάμπα στρόγγυλη...αυτές για τα φωτιστικά κουζίνας...ντύθηκε με αλουμινόχαρτο...decoupage....στένσιλ...χάρτινα λουλουδάκια...πεταλουδίτσα...στόκος....αλλά πάλι όχι μηχανισμό...Δύο είχα και τον ένα τον χάλασα προσπαθώντας να τον βάλω στον ήλιο!!!




Στην συνέχεια είπα να αναπαλαιώσω?  να αναδιαμορφώσω? ένα παλιό διαφημιστικό ρολόι....

στόκος- στένσιλ- ακρυλικά- κορδονάκι



Αυτό το τελευταίο ας με συγχωρέσουν οι μελισσούλες αλλά κατασχέθηκε από την μαμά μου!!! Τα υπόλοιπα δικά σας!!! Είναι ένα ακόμη.... παλιό ξυπνητήρι που έγινε altered ...όπως παλιότερα αυτό...αλλά μην γελάσετε δεν ξέρω που έχει χαθεί μέσα στο χαμό που επικρατεί στο "εργαστήρι" μου....!!!  
Αυτά με τα ρολογάκια!!!! Θα σας δείξω τώρα ένα διαφορετικό πίνακα.....Σας είπα ότι έπλεκα...ξέχασα να πω τι έπλεκα....Πίνακα!!!! Κάτι που λάτρεψα και ας με κούρασε....





Όσες ξέρουν από πλέξιμο μπορεί και να εντοπίσουν ένα λαθάκι στο ποδαράκι....αλλά είχα φύγει πολύ μακριά για να γυρίσω να ξεπλέκω!!!! Κοσμεί την κρεβατοκάμαρά μου και του ετοιμάζω και σετάκι σεντόνια, μαξιλαροθήκες!!! 
Δυστυχώς τα υπόλοιπα αύριο-μεθαύριο...τα παιδιά πεινάνε!!!Σας χαιρετώ προσωρινά και αυτή την φορά να είστε σίγουροι ότι θα επανέλθω πολύ σύντομα....

25 σχόλια:

  1. Καλή σχολική χρονιά σου εύχομαι!!! Οι δημιουργίες σου φανταστικές!!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου αν και τελικά ακόμη δεν διαφαίνεται καλή...φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Ασπα, δημιούργησες πάλι!!!! Το λαθάκι ούτε που φαίνεται, μην ανησυχείς!!! Φιλιά στα παιδάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! φαίνεται αλλά δεν πειράζει...Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Άσπα μου καλώς όρισες!! Μπορεί να έκανες συχνά αναρτήσεις αλλά δεν ήσουν άπραγη! Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες;; Τα ρολόγια!! Πανέμορφα! Μέχρι και πίνακα κέντησες!! Μπράβο σου!! Να περνάς καλά και τώρα με την δουλειά να ξαναβρείς την διάθεσή σου! Σε φιλώ! Καλό σ/κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την 'Ασπα μας! Τί ωραία πράγματα έφτιαξες παρά την στεναχώρια σου!!! Εύχομαι ό,τι καλύτερο από εδώ και πέρα!!! Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλωσόρισες...μου άρεσαν όλα...πολύ όμορφα όλα..και ο πίνακας και τα ρολόγια και το κεντητό... ξεχώρισα το λιλά (λόγω χρώματος) και φυσικά τα δελφινάκια μου.. :) ευχαριστώ και για την αφιέρωση..θα μπορούσα να το κάνω ανάρτηση - ευχαριστίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου γλυκό, πάντα με μια καλή κουβέντα έρχεσαι στο σπιτικό μου...Φυσικά και μπορείς να το βάλεις...το είχα μαράζι μετά το συρτάρι να φτιάξω κάτι ακόμη με δελφινάκια...Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ..με τη πρώτη ευκαιρία θα το αναρτήσω..φιλούθκια

      Διαγραφή
  6. Καλώς το κορίτσι.... εύχομαι όλα να σου πάνε καλά από εδώ και εμπρός!!!! Οι δημιουργίες σου όμορφες και πολλές ... το πλεκτό όμως πραγματικά το θαυμάζω!!! για πιο λαθάκι μιλάς φυσικά δεν καταλαβαίνω (μην το πεις πουθενά... ούτε κουμπί δεν ξέρω να ράβω!!! χα!χα!χα!) Φιλάκια πολλά σε σένα και στα αστεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ και να μην ξέρεις να ράβεις???/δύσκολα το πιστεύω!!! το λαθάκι είναι αυτό που μοιάζει με καρούμπαλο κάτω από το γόνατο....χαχαχα.. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι όλα να σου πάνε καλά γλυκιά μου, σε είχα στο νου μου.Τα όσα φτιάχνεις δείχνουν τη διάθεση σου να δημιουργήσεις και να προχωρήσεις.Καλή χρονιά λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάνομαι από τις ευχές σας γιατί ακόμη λέω πως τσάμπα χάρηκα!!! Φιλάκια αχτίδα μου...σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι!!!

      Διαγραφή
  8. Καλώς το!Εύχομαι σύντομα να έχει τακτοποιηθεί πλήρως το επαγγελματικό κομμάτι!
    Οι δημιουργίες σου ΑΨΟΓΕΣ!!!!!
    Καλή συνέχεια σε όλα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...Καλή συνέχεια !!!φιλάκια !!

      Διαγραφή
  9. Ασπασούλα όλα θα πάνε καλά. Συνέχισε να φτιάχνεις όμορφα πράγματα και να ταΐζεις τα πιτσιρίκια...χαχα... κι όλα θα'ναι τέλεια! Όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοροίδευε Μαράκι....ξέρεις πως είναι να γκρινιάζουν 4 παιδιά "μαμά τελείωνε!!!πεινάμε!!!"???χαχαχα...Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!!Χαίρομαι ναδιαβάζω τις επιτυχίες σου!!!

      Διαγραφή
  10. Η επιστροφή του άσωτου παρά τις δυσκολίες του, μας έφερε ένα σωρό όμορφες δημιουργίες!! Γειά τα χεράκια σου Άσπα μου!! Θα περιμένουμε την συνέχεια....
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνέχεια αισίως θα έρθει αύριο...σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!
    ΕΚΑΝΕΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΒΛΕΠΩ!!!!
    ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΤΟ ΠΛΕΚΤΟ ΚΑΔΡΟ, ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ!!!
    ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ!!!!!
    ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΑΚΙ , ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΕΣΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΝΟ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ αυτό το λαθάκι τελικά το είδαν όλοι...Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!! Φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  12. Καλώς την !! Ανανεωμένη και με πολλες νέες δημιουργίες φορτωμένη!! Ομορφα τα ρολόγια σου, Ασπα μου! Αλλά το πλεκτό καδράκι είναι γλύκα! Ρομαντικό και τρυφερό !
    Να'σαι καλά, να πάνε όλα καλά ! Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς ήρθες Άσπα μου..να σου πάνε όλα καλά κοπέλα μου!!οι δημιουργίες σου παραμυθένιες με πρωταγωνιστή το πλεκτό καδράκι!!!υπέροχα χρώματα ρομαντικά και χαρούμενα!!φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή